Ποιοι Είμαστε

Το όνομα που έκανε μόδα το γύρο στη Λάρισα

Our tasty story since 1994 …

Η ιστορία του “toeat” ξεκίνησε το 1994 όπου δύο αγαπημένα πρώτα ξαδέλφια, οι Γιώργος και Γιώργος Καραφύλλης, με όρεξη για εργασία και μεράκι δημιούργησαν το πρώτο κατάστημα γρήγορου φαγητού “toeat” στην οδό Ασκληπιού της Λάρισας (Πλατεία Ταχυδρομείου). Σήμερα 21 χρόνια αργότερα η επιχείρηση αριθμεί πέντε καταστήματα στη Λάρισα: 2ο Νέα Σμύρνη – οδός Αεροδρομίου, 3ο Φρούριο – οδός Φιλελλήνων, 4ο Στρατιά – Ηρώων Πολυτεχνείου & Καραθάνου, 5ο Πλατεία Ταχυδρομείου – Ασκληπιού 28.

To “toeat” φυσικά κι έκανε μόδα το γύρο στη Λάρισα!

Διαχρονικά οι στόχοι ήταν υψηλοί. Από την αρχή έως σήμερα, οι προσπάθειες εντείνονται και προσαρμόζονται συνεχώς στις απαιτήσεις και στις προδιαγραφές υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων, γίνονται συνεχώς επενδύσεις στην ποιότητα του φαγητού, των καταστημάτων, του προσωπικού και των υπηρεσιών διανομής. Από το 1994 το “toeat” «εισήγαγε» στη Λάρισα και όχι μόνο νέα νοοτροπία fast foodανεβάζοντας τον πήχη πολύ ψηλά. Δημιουργήθηκε ο πιο ελαφρύς και γευστικός γύρος με διαφορά κάνοντας τους καταναλωτές να τον προτιμούν με μεγάλη συχνότητα χωρίς ενοχλήσεις και αυτό διαδόθηκε γρήγορα στόμα με στόμα.

Ο γύρος όπως και όλα τα προϊόντα “toeat” είναι αποτέλεσμα μακρόχρονης έρευνας ώστε να καταλήξουν στο χέρι ή στο πιάτο των πελατών και είναι μελετημένοι συνδυασμοί επιλεγμένων κρεάτων με μπαχαρικά – μυστικές συνταγές που προέκυψαν έπειτα από ατελείωτες ώρες εκπαίδευσης, παρασκευής υλικών και γευστικών δοκιμών. O γύρος αποτελείται από 100% πανσέτα καλά καθαρισμένη – αναλογία που προσέφερε πρώτο το “toeat” το 1994 κι έπειτα στο πέρασμα των ετών αντέγραψαν πολλά ανταγωνιστικά καταστήματα χωρίς να πετύχουν ποτέ την τέλεια συνταγή.

Οι επενδύσεις την επιχείρησης δεν έκαναν ποτέ διάλειμμα κατασκευάζοντας σταδιακά 5 καταστήματα στη Λάρισα εξυπηρετώντας με οργάνωση και ταχύτητα μια περιοχή που ζουν πάνω από 200.000 άτομα. Σήμερα εργάζεται στα καταστήματα “toeat” όλη η οικογένεια Καραφύλλη (2η γενιά) μαζί με 60 ακόμη άτομα σχεδόν σε 24ωρη βάση.

Η εκπαίδευση και η εξέλιξη του προσωπικού για την επιχείρηση “toeat” είναι ιδιαίτερα σημαντική. Πραγματοποιούνται σεμινάρια (υγιεινής και λειτουργίας) σε τακτά χρονικά διαστήματα και παρέχονται σχετικές γνώσεις καθημερινά. Η φιλοσοφία “toeat” καλλιεργείται στο προσωπικό κι εφαρμόζεται στην πράξη. Οι εργαζόμενοι νιώθουν αμέσως τη συνεργασία και την ομαδική προσπάθεια, αισθάνονται ότι δουλεύουν για το «πρώτο όνομα» της πόλης.

Στα καταστήματα γρήγορου φαγητού “toeat” οι λεπτομέρειες τίθενται στην ημερήσια διάταξη και είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά. Η καθαριότητα όλων των χώρων και η συνεχής επίβλεψή της είναι το παν. Τα προϊόντα παρασκευάζονται όλα εντός των καταστημάτων με εξαίρεση τους τόνους γύρου που για λόγους ασφαλείας και σωστής συντήρησης παρασκευάζονται στην επιχείρηση «Κασίδης Meetland». Όλα καταναλώνονται εντός 24 ωρών. Η συνολική ημερήσια κατανάλωση σε γύρο χοιρινό και κοτόπουλο ξεπερνά τα 500 κιλά και οι πωλήσεις βρίσκονται σταθερά σε άνοδο. Υπάρχει πίστη στην καθημερινή βελτίωση και η προσπάθεια για το καλύτερο δε σταματά ποτέ. Η επιχείρηση “toeat” ζητά και ακούει τη γνώμη και τις παρατηρήσεις των πελατών και λειτουργεί συχνά με βάση αυτές και αξιολογώντας τις προτάσεις στελεχών και φίλων.

“Toeat” σημαίνει επίσης αισθητική. Το ντεκόρ των καταστημάτων υπήρξε πρότυπο διαχρονικά στη Λάρισα με πρωτοτυπίες υλικών και τεχνικές που έγιναν προϊόν αντιγραφής από πολλά καταστήματα του χώρου εστίασης.

Οι γεύσεις, τα προϊόντα, η φιλοσοφία “toeat” και γενικότερα το επιχειρηματικό πλάνο μιμήθηκε πολύ από τον ανταγωνισμό αλλά πάντα με μόχθο και πρωτοπορεία τα καταστήματα “toeat” αποτελούν την πρώτη επιλογή! Αυτή η πολυετής εμπιστοσύνη των Λαρισαίων δίνει τη δύναμη και δημιουργεί την υποχρέωση της ανταπόδοσης.

Στον τομέα της επικοινωνίας και της διαφήμισης το “toeat” είναι μπροστά με συνεχή παρουσία στα τοπικά ΜΜΕ υλοποιώντας νέες ιδέες ενώ παράλληλα με ενέργειες marketing και δημοσίων σχέσεων υποστηρίζει την εικόνα των προϊόντων, την προσέγγιση και την εξυπηρέτηση του προσωπικού και του delivery (το πιο γρήγορο της πόλης) και πραγματοποιεί διαγωνισμούς δίνοντας δώρα στους πελάτες του. Στις εν λόγω προωθητικές ενέργειες εντάσσεται και η δημιουργία της ιστοσελίδας www.to-eat.gr

Άξια αναφοράς ιστορικά είναι και η υπόθεση που προέκυψε με την πολυεθνική εταιρία Warner μιας και η πρώτη ονομασία το 1994 ήταν “tweety” φέροντας το αντίστοιχο δημοφιλές καρτούν ως λογότυπο. Η επιτυχία της επιχείρησης δεν έμεινε απαρατήρητη και σύντομα η πολυεθνική για την προστασία του σήματός της κινήθηκε νομικά εναντίον ενός τοπικού fast food..! Η δικαιοσύνη έκρινε ασήμαντη την παράβαση χρήσης του σήματος για λόγους αμέλειας και κυρίως άγνοιας κινδύνου. Από το 2001 κι επισήμως επικράτησε η νέα ονομασία “toeat” και η συγκεκριμένη διαμάχη καταγράφηκε ως σημαντική εμπειρία.

Σήμερα μεταξύ άλλων και όσων προαναφέρονται τα καταστήματα “toeat” δείχνουν το δρόμο στο γρήγορο φαγητό της Λάρισας. Με σημαία τον ακαταμάχητο γύρο, που αποτελεί τη δημοφιλέστερη επιλογή, σχεδιάζονται με σημαία την ποιότητα νέα προϊόντα για όλες τις γευστικές απαιτήσεις. Το 2015 προστίθενται στο πλούσιο μενού νέες σαλάτες, γλυκά και light προσεγμένες επιλογές που κάνουν εντύπωση και θα ζήλευε ακόμη κι ένα gourmet εστιατόριο! Το 2016 οι στόχοι είναι σταθερά υψηλοί και η επιχείρηση θα ερευνήσει ιδιαίτερα νέες γεύσεις και νέες συσκευασίες για τα δημοφιλή προϊόντα της.

“Τoeat” πρώτοι στον ανταγωνισμό ποιότητας και γεύσης!

Η ιστορία συνεχίζεται…